Ugh läxor

Åhh somnade direkt efter middagen igår så jag hann inte tidsinställa några inlägg. Jag var ovanligt pigg under dagen men på kvällen blev jag så trött att jag helt enkelt sket i både blogg och läxor och la mig istället och sov. Det var jätteskönt, dock var jag jättepigg idag istället vilket gjorde mig oerhört rastlös. Jag brukar oftast vara typen som egentligen inte behöver något speciellt att göra men just idag så sprang jag runt och hoppade och flamsade på lektionerna. Det var tur att vi hade idrott på morgonen åtminstone.

Nu sitter jag och gör läxor i alla fall. Mest saker jag kunde ha haft färdigt om jag nu inte hade sovit hela kvällen igår. Vi har ju ett matteprov imorgon och jag måste lämna in lite försenat bokarbete. Jag är dock jättelättad över att ett projekt som vi har i hemkunskap har blivit uppskjutet i en vecka. Borde nog fortsätta med min svenska även om jag verkligen inte orkar, haha.

Hur har eran dag varit?