Hej igen

Okej, det var ett bra tag sen jag bloggade senast. Jag är osäker på om jag nämnt det tidigare, men jag är en sån där person som har så himla svårt att uttrycka sig i text. Tanken bakom att börja blogga igen var att ha någonstans att dela mina bilder, förutom instagram, och för att öva på just det där med skrivandet.
 
Tanken med detta inlägg är väl att berätta att jag funderar på att börja blogga igen, fast denna gång fokusera mer på innehållet och bilder istället för att känna behovet av att uppdatera hela tiden. Alltså, kvalité framför kvantitet.
 
Just nu när det är höst tycker jag att bloggar är det mysigaste som finns, att sitta under en filt och läsa ikapp på ens favoritbloggar samtidigt som man har tänt ett doftljus och kanske sippar på en kopp te. Därför känner jag också att jag vill kanske vara en sån där blogg som man sitter och mysläser och kanske vill jag ha någonstans där jag kan berätta om allt som händer och dela med mig av bilder. Så det är det jag tänker göra nu, igen. Men nu blir det alltså kanske inte att jag lägger upp ett visst antal inlägg varje dag, utan istället kanske det blir 4 inlägg en dag eller 1 inlägg var tredje dag. Det får helt enkelt bero på hur inspirerad jag är.
 
Nu denna vecka så sitter jag hemma med feber, så jag tänkte att det var lika gärna bra att ta tag i min design och kanske även lägga upp något inlägg. Massor av tid över alltså, så vi kör väl på.
 
 

Omg yess!

2015-10-12 | 19:39:19 | http://misslittleli.blogg.se
milina.blogg.se - http://milina.blogg.se/

Låter som en bra plan! Krya på dig! :)

Svar: Tack :)
Lovisa Zetterberg

2015-10-13 | 02:12:17 | http://milina.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/URL:

Din kommentar:

Trackback