Senaste dagarna

 
Jag får ursäkta att jag är cirka den sämsta människan i universum på att uppdatera en blogg. Grejen är att jag har all tid i världen till att blogga, men ändå så ekar det i inläggsflödet. Jag är bara så opepp på att blogga just nu. Jag tar massor av bilder och kommer på massa idéer till inlägg. Ändå så bloggar jag inte. Vet inte riktigt hur jag ska skriva, allt liksom försvinner när jag väl sätter mig framför datorn. 
 
Idag har jag i alla fall varit på släktkalas, då min pappa fyller 53 år och min morbror fyller 70 år. Det var jättemysigt, även om det inte fanns särskilt mycket vegetariskt för mig att välja på. Vi gav pappa ett kort, som jag gjort, och en hoodie, som mamma trodde hade en luva men som visade sig vara fel, i morse. Min morbror fick ett presentkort och en whiskey i en liten metallbur. Snodde även med mig mamma kamera så bilder kommer imorgon!
 
Vad vill ni läsa om? Citat? Pepp? Åsikter? Recept? Bilder? På vad?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/URL:

Din kommentar:

Trackback